Vzdálená on-line podpora ONEbit

Potřebujete radu či pomoc s nastavením webhostingových služeb ONEbit rychle a efektivně? Rádi byste se věnovali důležitějším věcem a přenechali starosti s nastavením e-mailových účtů někomu jinému? Pak je služba vzdálené on-line podpory určena právě Vám.

Požádat o on-line podporu

Celý proces je jednoduchý a samozřejmě i bezpečný. Nad zařízením máte po celou dobu komunikace plnou kontrolu, můžete kdykoliv relaci ukončit nebo převzít kontrolu nad klávesnicí nebo kurzorem myši.

Co budete ke vzdálené správě potřebovat

Na zařízení, které chcete vzdáleně nastavit, stačí jednoduše nainstalovat TeamViewer klienta, kterého můžete stáhnout a nainstalovat z této adresy. V současnosti jsou podporovány operační systémy MS Windows, macOS a Linux.

Program i po ukončení relace zůstává instalován. Můžete jej použít k dalším servisním zásahům nebo jej odinstalovat.

Postup vzdálené podpory

Před samotným spojením se s našimi pracovníky přes e-mail nebo telefon domluvíte na tom, o jaké nastavování se bude jednat. Abychom mohli připravit vše potřebné, je vhodné dopředu uvést technické informace ohledně operačního systému, verze poštovního klienta a pod.

Na požadovaném zařízení pak spustíte klienta TeamViewer (viz výše), zašlete nám unikátní ID a heslo ke spojení, kterým se pracovník technické podpory spojí s Vaší plochou a tím zahájí relaci vzdálené podpory. Heslo je jednorázové, nemůže tak už nikdy být použito k napojení na váš počítač,

Kolik uvedená služba stojí

Služba vzdálené podpory je zpoplatněna cenou práce technika v základní sazbě 500,- Kč/hod. bez DPH (každých započatých 30 minut). Služba je vždy účtována zpětně podle doby trvání vzdálené podpory a za předpokladu, že pomoc byla úspěšná.

 

Kopírování, publikování nebo šíření obsahu není dovolené bez předchozího písemného souhlasu společnosti ONEsolution s.r.o.