E-mailová aplikace mi ukazuje chybu certifikátu. Co s tím?

V pátek 22.2.2019 došlo na poštovních serverech k rutinní výměně expirujícího certifikátu. Některé poštovní aplikace mohou v reakci na toto obnovení vyžadovat opětovné potvrzení certifikátu. Pokud jste tuto situaci zaznamenali, lze jí zcela předcházet jednoduchou úpravou nastavení, kterou si ukážeme na této stránce.

Pro příklad uvedeme nastavení na iPhone (iOS), postup úpravy nastavení je obdobný v jakékoliv poštovní aplikaci v telefonech i PC.

1. Nastavte server příchozí pošty na mail.onebit.cz

V iOS vstupte do Nastavení a dále do sekce Hesla a účty. Zde zvolíte e-mailový účet, který potřebujete zkontrolovat.

Ujistěte se, že máte jako Hostitel uvedeno mail.onebit.cz (platí pro IMAP i POP3 účty)

Po kliknutí na Ostatní pak zkontrolujte, že máte jako ověření totožnosti zvolenu variantu Heslo.

2. Nastavte server odchozí pošty na smtp.onebit.cz

Vraťte se o krok zpět do části, kde jste klikali na Ostatní, a tentokrát klikněte na SMTP (nastavení odchozí pošty).

Server odchozí pošty - jako Hostitel zadejte smtp.onebit.cz

Po tomto nastavení budou i aplikace se striktnějším způsobem zabezpečení v pořádku přijímat a odesílat poštu bez dotazů na certifikát, protože hostitel koresponduje s názvem certifikátu poštovního serveru.

Pokud přesto narazíte na jakékoliv komplikace, rádi Vám pomůžeme na naši zákaznické lince +420 530 331 331 nebo emailu podpora@onebit.cz.

Obecná nastavení e-mailového účtu pro konkrétní poštovní aplikace najdete na této stránce.