E-mail byl odeslán, ale příjemci dosud nedorazil. Co mám prověřit?

Problém na straně příjemce

Pro vyloučení problému na straně příjemce doporučujeme odeslat zkušební e-mail na jinou adresu. Zvolte především adresu, která má odlišného provozovatele - tzn. musí mít odlišný název domény za zavináčem (@example.com). V opačném případě by test serveru příjemce neměl smysl.

Antispamový koš

Pokud Vám příjemce sdělil, že Vaši zprávu dosud neobdržel, informujte jej také, ať prohlédne svůj antispamový koš. Obzvláště u freemailů (gmail.com, seznam.cz, aj.) bývají antispamové filtry nastaveny velice přísně a potenciální zachycení Vašeho e-mailu antispamem není ojedinělé.

IP blacklist

Přesvědčte se, že Vaše IP adresa se nenachází na spamových blacklistech. K ověření IP na známějších blacklistech lze využít některou ze služeb pro online ověřování, například zde.

  1. Zjistěte si Vaši IP adresu na této stránce.
  2. Vložte Vaši IP na této stránce do vyhledávajícího políčka nahoře a potvrďte.
  3. Prověřte, zda Vaše IP nebyla nalezena na některém z blacklistů.

Z databází IP blacklistů čerpá informace většina antispamů. Pokud se zde Vaše IP nachází, může docházet k filtrování Vašich e-mailů u různých příjemců. V tomto případě se obraťte na Vašeho správce sítě nebo ISP.

Prověření

Pokud můžete vyloučit všechny zmiňované problémy, napište nám autorizovaný požadavek a uveďte všechny následující informace:

Na základě takového požadavku se pokusíme Váš e-mail dohledat v logu a prověříme, zda došlo k úspěšnému převzetí a doručení této zprávy.

 

Související stránky

Kopírování, publikování nebo šíření obsahu není dovolené bez předchozího písemného souhlasu společnosti ONEsolution s.r.o.