Jak kontaktovat ONEbit

Stávající i noví zákazníci mají několik možností jak kontaktovat společnost ONEbit, doporučujeme volit takový způsob komunikace, který nejlépe vyžaduje charakter dotazu.

Zákaznickou podporu lze kontaktovat těmito kanály:

Autorizovaný požadavek

Autorizovaný požadavek je zasílán z administrace ONEadmin stávajících účtů , Vaše požadavky a dotazy jsou řešeny 7 dní v týdnu, v obvyklou denní dobu. V rámci autorizované komunikace lze sdělit konkrétní informace k webhostingovému účtu a jeho nastavení, na základě tohoto požadavku lze provést konkrétní změny. Takto můžeme poskytnout např. server logy, ověřit e-mailové služby provést obnovu dat ze zálohy a další. Autorizované požadavky mají vysokou prioritu řešení.

Každý řešený případ má přidělen jednoznačný identifikátor na který se lze v budoucnu kdykoliv odkázat.

Zákaznická podpora je obvykle poskytována také nad rámec služeb ONEbit. Narazíte-li tedy na problém s redakčním systémem nebo vlastní aplikací, můžete se na nás rovněž takto obrátit. Úspěšné vyřešení požadavku zahrnující jiné, než naše vlastní služby, však nemůžeme nikterak garantovat, převážně záleží na konkrétní situaci a zdali již nebyl podobný problém v minulosti řešen.

Dotaz skrze e-mail nebo kontaktní formulář

Obecně lze těmito způsoby kontaktovat zákaznickou podporu s dotazy které není potřeba autorizovat. Dotazy se mohou týkat obecného nastavení služeb, zasílání obchodních nabídek, pomoci s výběrem vhodného tarifu a podobně. V případě, že komunikace vyústí k nutnosti požadavek autorizovat, je podporou požadováno zaslat autorizovaný požadavek s odkazem na předešlou neautorizovanou komunikaci.

On-line chat

Na stránkách ONEbit.cz mají zákazníci možnost přímé komunikace s pracovníkem podpory. Tento kanál je primárně určen jako pomoc při výběru vhodného tarifu nebo jako pomoc při objednávce samotné. Chat lze aktivovat v levém dolním rohu ("Konverzaci zahájíte") příslušné stránky. Skrze on-line chat nelze řešit požadavky technického rázu. Pro tuto možnost nás prosím kontaktujte autorizovaně.

Online chat je dostupný v pracovní dny, vždy od 9:00 do 17:00, o víkendu pak mezi 11:00 až 18:00 hodinou.

Telefonní kontakt

V neposlední řadě je možné kontaktovat zákaznickou podporu telefonicky, telefonní hovor má charakter neautorizované komunikace, dohodnutý postup může operátor shrnout do e-mailové komunikace a tu zaslat zákazníkovi, po ukončení hovoru lze dohodnutý postup autorizovat. Na základě telefonátu lze provést operace nezasahující do nastavení uživatelských účtů, pokud to situace vyžaduje, je majitel účtu ověřen kontrolní otázkou.

Nedoporučujeme v rámci telefonického rozhovoru objednávat registrace domén, jelikož je tato komunikace velmi náchylná na přeslechy. V takových případech doporučujeme využívat písemnou komunikaci.

 

Kopírování, publikování nebo šíření obsahu není dovolené bez předchozího písemného souhlasu společnosti ONEsolution s.r.o.