Než kontaktuji zákaznickou podporu...

Než kontaktujete zákaznickou podporu, přečtěte si prosím pozorně následující body:

  1. Požadavky na zákaznickou podporu zasílejte pomocí kontaktního formuláře po přihlášení do administrace. Jedině takové požadavky lze považovat za autorizované.
  2. Pokud se dotaz týká nové objednávky, uvádějte vždy číslo objednávky a název předmětné domény.
  3. Váš problém popište co nejpodrobněji, uveďte všechny náležitosti, které s problémem mohou souviset.
  4. Přikládáte-li např. část e-mailové komunikace či jiného textu, uveďte pouze relevantní části, které s problémem souvisí (nikoliv celý text).
  5. Uvádějte URL adresu stránky nebo skriptu, pokud s ním problém souvisí.
  6. V případě problémů v PHP skriptu si aktivujte chybové výpisy a zašlete nám přesný chybový výstup.

 

Související stránky

Kopírování, publikování nebo šíření obsahu není dovolené bez předchozího písemného souhlasu společnosti ONEsolution s.r.o.