Podpora
Sekce Podpora slouží ke komunikaci se zákaznickou podporou ONEbit hostingu.
Proč používat kontaktní formulář?
- Požadavek z prostředí administrace bude považován za autorizovaný.
- Dotazy vznesené jiným způsobem (telefon, IM klient, neautorizovaný e-mail) nelze považovat za autorizované a případným požadavkům na změnu služeb nebo poskytnutí citlivých informací nebudeme moci vyhovět.
- Autorizované požadavky mají vyšší prioritu před neautorizovanými.
- Usnadňujete práci zákaznické podpoře. Do požadavku systém automaticky vloží kontaktní informace a název předmětné domény, který je nepostradatelný pro zodpovězení Vašeho dotazu. Také se tímto eliminuje riziko překlepu v názvu domény nebo kontaktním e-mailu.
- V případě nefunkčnosti cílové e-mailové adresy může pracovník zaslat odpověď na alternativní e-mail pro přístupové údaje nebo přímo do Vaší administrace (zobrazí se na hlavní stránce Účet nebo Archivu zpráv).